تاریخچه شرکت شیائومی، از آغاز تا امروز
페이지 정보
작성자 Amelia
조회 2회 작성일 24-10-15 07:05
조회 2회 작성일 24-10-15 07:05
본문
تاریخچه شیائومی در آپریل۲۰۱۰ متولد شد. این شرکت در پایتخت چین، شهر پکن دفتر مرکزی خود را احداث کرد. هدف این شرکت تولید کردن گوشیهایی با کیفیت بالا و قیمت پایین بود؛ البته که از همان ابتدا هم بنا نبود صرفا به تولید گوشیهای هوشمند بپردازند، بلکه برنامههای اسمارتفونها و تجهیزات الکترونیکی هم از جمله اهداف این شرکت چینی بود.
تاریخچه شرکت شیائومی، از آغاز تا امروز
لی جون (Lei Jun) که رئیس شرکت king soft بود با شراکت یکی از مدیران آن زمان گوگل، لین بین شرکت شیائومی را تاسیس کردند. لی جون موسس و مدیر اصلی این شرکت برای تامین سرمایهی مورد نیاز به سراغ دو شرکت چینی، یک شرکت سنگاپوری و در نهایت یک شرکت آمریکایی با نام کوالکام رفت؛ و از این طریق موفق به جذب سرمایهی مورد نیاز برای نوشتن تاریخچه برند شیائومی شد.
اتفاق شگفتانگیز در همان سالهای آغازین تاسیس این شرکت، با معرفی یک رابط کاربری (UI) با نام (MIUI) و منطبق بر بستر اندروید، شکل گرفت. این رابط کاربری که در همان ماههای ابتدایی تاسیس شرکت به بازار معرفی شد؛ به دو زبان انگلیسی و چینی در دسترس بود.
شرکت شیائومی
نزدیک به ۳۰ میلیون کاربر تا پایان سال ۲۰۱۳ از MIUI استفاده کردند و پس از آن در سال ۲۰۱۴ این رابط کاربری روی بیشتر از ۲۰۰ گوشی شیائومی نصب شد که برای شرکتی تا این اندازه نوپا یک موفقیت بینظیر محسوب میشد.
به نظر میرسد شیائومی با یک هدف ابتدایی به گونهای گامهای خود را برداشت تا بتواند تداعیگر کمپانی اپل در شرق باشد؛ و این البته به دلیل شباهت MIUI با IOS هم بود که کاربران را مژدهی استفاده از محصولی در قد و قامت اپل با قیمتی بسیار مناسب وعده میداد.
و البته باید اقرار کرد به هدف خود بسیار نزدیک شد؛ تا جایی که هواداران این برند چینی با تشکیل فنکلابهایی به حمایت از این کمپانی پرداخته و نام خود را Mi Fans نهادند. شیائومی هرساله در روز ۶ آپریل کمپینهای فروش بسیاری برای معرفی محصولات جدید خود برگزار میکند. شیائومی این روز را Mi Day نام نهاده است.
منبع: مجله خبری شیائومی اینترنتی شیاپومی
تاریخچه شرکت شیائومی، از آغاز تا امروز
لی جون (Lei Jun) که رئیس شرکت king soft بود با شراکت یکی از مدیران آن زمان گوگل، لین بین شرکت شیائومی را تاسیس کردند. لی جون موسس و مدیر اصلی این شرکت برای تامین سرمایهی مورد نیاز به سراغ دو شرکت چینی، یک شرکت سنگاپوری و در نهایت یک شرکت آمریکایی با نام کوالکام رفت؛ و از این طریق موفق به جذب سرمایهی مورد نیاز برای نوشتن تاریخچه برند شیائومی شد.
اتفاق شگفتانگیز در همان سالهای آغازین تاسیس این شرکت، با معرفی یک رابط کاربری (UI) با نام (MIUI) و منطبق بر بستر اندروید، شکل گرفت. این رابط کاربری که در همان ماههای ابتدایی تاسیس شرکت به بازار معرفی شد؛ به دو زبان انگلیسی و چینی در دسترس بود.
شرکت شیائومی
نزدیک به ۳۰ میلیون کاربر تا پایان سال ۲۰۱۳ از MIUI استفاده کردند و پس از آن در سال ۲۰۱۴ این رابط کاربری روی بیشتر از ۲۰۰ گوشی شیائومی نصب شد که برای شرکتی تا این اندازه نوپا یک موفقیت بینظیر محسوب میشد.
به نظر میرسد شیائومی با یک هدف ابتدایی به گونهای گامهای خود را برداشت تا بتواند تداعیگر کمپانی اپل در شرق باشد؛ و این البته به دلیل شباهت MIUI با IOS هم بود که کاربران را مژدهی استفاده از محصولی در قد و قامت اپل با قیمتی بسیار مناسب وعده میداد.
و البته باید اقرار کرد به هدف خود بسیار نزدیک شد؛ تا جایی که هواداران این برند چینی با تشکیل فنکلابهایی به حمایت از این کمپانی پرداخته و نام خود را Mi Fans نهادند. شیائومی هرساله در روز ۶ آپریل کمپینهای فروش بسیاری برای معرفی محصولات جدید خود برگزار میکند. شیائومی این روز را Mi Day نام نهاده است.
منبع: مجله خبری شیائومی اینترنتی شیاپومی
- 이전글A Short Guide To Effective Carpet Cleaning 24.10.15
- 다음글Carpet Cleaning Tips - How To Remove Stains 24.10.15